kiermasz-swiateczny

Kiermasz Świąteczny

data: 16 października 2019

8 grudnia 2019 r. (niedziela) zapraszamy w godzinach 11:00 – 17:00 na Kiermasz Świąteczny!

 W programie: 

  • Kiermasz (11.00-17.00) – ul. Puławska, pl. Piłsudskiego, ul. Kościuszki (stoiska twórców ludowych, rzemieślników, rękodzielników, kuchnia regionalna i tradycyjne wyroby spożywcze)
  • Scena (14.00-16.00) – pl. Piłsudskiego: koncerty, występy
  • Rynek (16.00) – pl. Piłsudskiego – uroczyste zapalenie świateł na choince

INFORMACJE DLA WYSTAWCÓW:

Zapraszamy do przesyłania zgłoszeń na Kiermasz Świąteczny, który odbędzie się 8. grudnia (niedziela), w godzinach 11-17.

Tradycyjnie zgłoszenia przyjmujemy wyłącznie na kartach zgłoszeniowych, które można dostarczyć:
– mailem (na adres: kiermasz@kulturalni.pl),
– pocztą tradycyjną (na adres: Centrum Kultury w Piasecznie, Dział Tradycji i Dziedzictwa Kulturowego, ul. Kościuszki 49, 05-500 Piaseczno),
– osobiście (na adres jak powyżej)

Zgłoszenia przyjmujemy do 22 listopada 2019 r.

Wszystkie informacje organizacyjne zawarte są w regulaminie – bardzo prosimy o dokładne zapoznanie się, przed wysłaniem zgłoszenia.

Przypominamy, że:

Liczba przewidywanych stoisk handlowych jest ograniczona. W przypadku wcześniejszego wyczerpania się miejsc, termin przyjmowania zgłoszeń ulegnie skróceniu.
Organizator Kiermaszu zastrzega sobie prawo do doboru stoisk i do odmowy przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.
Przesłanie Karty Zgłoszenia nie jest równoznaczne z udziałem w Kiermaszu. O fakcie zakwalifikowania się na listę Wystawców Organizator poinformuje Wystawcę przesyłając informację na adres e-mail podany w Karcie Zgłoszenia, bądź – w drodze wyjątku – telefonicznie, jeśli w Karcie Zgłoszenia nie podano adresu e-mail.”

UWAGA WAŻNE ZMIANY:

  1. Opłatę za stoisko należy wnieść PRZED rozpoczęciem Kiermaszu. Najlepiej przelewem, w tygodniu poprzedzającym, tak abyśmy dostali jeszcze potwierdzenie przelewu. W szczególnych przypadkach, w dniu Kiermaszu w kasie, w godzinach: 8.00 – 11.00.
  2. Na identyfikatorach, które otrzymają Państwo na wjeździe, będzie umieszczona nazwa firmy, bądź imię i nazwisko, w zależności jak zostało wypełnione zgłoszenie. Mogą Państwo również wpisać nazwę pod jaką funkcjonują (np. w internecie) i chcą być identyfikowani(np. „Pracownia pod Chmurką”). Identyfikatory te należy umieścić w widocznym miejscu na stoisku.
  3. Wszystkich zgłaszających się prosimy o zgodę (nieobowiązkową) na wpisanie do Bazy Wystawców. Planujemy ją utworzyć, tylko do użytku Centrum Kultury, na potrzeby organizacji przyszłych wydarzeń.