Ładowanie Wydarzenia
Centrum Kultury

KIERMASZ ŚWIĄTECZNY 2024

data: 08.12.2024 | niedziela

godzina: 11:00

miejsce: Rynek w Piasecznie

dzieci | młodzież | dorośli | koncerty | spotkania | warsztaty

Kiermasz Świąteczny 2024
8 grudnia 2024
godz. 11.00-17.00
wstęp wolny
Rynek w Piasecznie

Partnerem wydarzenia jest Samorząd Województwa Mazowieckiego oraz Depil Concept Piaseczno

 

Zapraszamy do przesyłania zgłoszeń na Kiermasz Świąteczny, który odbędzie się 8 grudnia (niedziela), w godzinach 11-17. Formularze i regulamin będą dostępne od 28 października (poniedziałek).

Zgłoszenia przyjmujemy wyłącznie na kartach zgłoszeniowych, które można dostarczyć: – mailem (na adres: kiermasz@kulturalni.pl), – pocztą tradycyjną (na adres: Centrum Kultury w Piasecznie, ul. Kościuszki 49, 05-500 Piaseczno), – osobiście (na adres jak powyżej).

Wszystkie informacje organizacyjne zawarte są w regulaminie – bardzo prosimy o dokładne zapoznanie się, przed wysłaniem zgłoszenia. Podpisanie formularza zgłoszeniowego jest jednocześnie podpisaniem oświadczenia o zapoznaniu się z regulaminem.

Przypominamy, że:

Zgłoszenia przyjmujemy do 15 listopada (piątek). Liczba przewidywanych stoisk handlowych jest ograniczona. Organizator Kiermaszu zastrzega sobie prawo do doboru stoisk i do odmowy przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny. W przypadku wcześniejszego wyczerpania się miejsc, termin przyjmowania zgłoszeń ulegnie skróceniu. Przesłanie Karty Zgłoszenia nie jest równoznaczne z udziałem w Kiermaszu. O fakcie zakwalifikowania się na listę Wystawców Organizator poinformuje Wystawcę przesyłając informację na adres e-mail podany w Karcie Zgłoszenia.

UWAGA WAŻNE:

1) Bardzo prosimy o opłacanie stoisk przelewem, w tygodniu poprzedzającym i przesyłanie do nas potwierdzenia przelewu. Istnieje również możliwość wniesienia opłaty w kasie Centrum Kultury, w Przystanku Muzyki przy placu Piłsudskiego 9, od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 (przerwa 13-13:20). Kasa w dniu Kiermaszu będzie nieczynna.

2) Na identyfikatorach, które otrzymają Państwo od organizatorów, będzie umieszczona nazwa firmy, bądź imię i nazwisko, w zależności jak zostało wypełnione zgłoszenie. Mogą Państwo również wpisać nazwę pod jaką funkcjonują (np. w internecie) i chcą być identyfikowani (np. „Pracownia pod Chmurką”). Identyfikatory te należy umieścić w widocznym miejscu na stoisku.

3) Wszystkich zgłaszających się prosimy o zgodę (nieobowiązkową) na wpisanie do Bazy Wystawców. Tworzymy ją tylko do użytku Centrum Kultury, na potrzeby organizacji przyszłych wydarzeń.