Ładowanie Wydarzenia
Dział Tradycji i Dziedzictwa Kulturowego

Kiermasz Świąteczny

data: 08.12.2019 | niedziela

godzina: 11:00

miejsce: Rynek w Piasecznie

dzieci | młodzież | dorośli | koncerty | spektakle | spotkania

8 grudnia 2019 r. (niedziela) zapraszamy w godzinach 11:00 – 17:00 na Kiermasz Świąteczny!

W programie:
– Kiermasz (11.00-17.00) – ul. Puławska, pl. Piłsudskiego, ul. Kościuszki (stoiska twórców ludowych, rzemieślników, rękodzielników, kuchnia regionalna i tradycyjne wyroby spożywcze)
– Zakątek Św. Mikołaja (12.00-17.00) – animacje, gry i warsztaty dla dzieci oraz spotkanie ze Św. Mikołajem w Zakątku Kultury
– Scena (14.00-16.00) – pl. Piłsudskiego: koncerty, występy
– Rynek (16.00) – pl. Piłsudskiego – uroczyste zapalenie świateł na choince

Wydarzenie na fb: https://www.facebook.com/events/1501874003288363/

Kiermasz Świąteczny

INFORMACJE DLA WYSTAWCÓW:

Szanowni Państwo, w związku z ogromną ilością zgłoszeń, które już wpłynęły, informujemy, iż nie jesteśmy w stanie przyjąć więcej wystawców na Kiermasz Świąteczny. Pula dostępnych miejsc jest już wyczerpana.

UWAGA: w regulaminie wkradł się błąd – podaliśmy stary numer konta.
Opłaty należy wnosić na konto bankowe o numerze: 38 1240 6351 1111 0010 8749 6043

Wszystkie informacje organizacyjne zawarte są w regulaminie – bardzo prosimy o dokładne zapoznanie się, przed wysłaniem zgłoszenia.

Przypominamy, że:
Liczba przewidywanych stoisk handlowych jest ograniczona. W przypadku wcześniejszego wyczerpania się miejsc, termin przyjmowania zgłoszeń ulegnie skróceniu.
Organizator Kiermaszu zastrzega sobie prawo do doboru stoisk i do odmowy przyjęcia zgłoszenia bez podania przyczyny.
Przesłanie Karty Zgłoszenia nie jest równoznaczne z udziałem w Kiermaszu. O fakcie zakwalifikowania się na listę Wystawców Organizator poinformuje Wystawcę przesyłając informację na adres e-mail podany w Karcie Zgłoszenia, bądź – w drodze wyjątku – telefonicznie, jeśli w Karcie Zgłoszenia nie podano adresu e-mail.”

UWAGA WAŻNE ZMIANY:

  1. Opłatę za stoisko należy wnieść PRZED rozpoczęciem Kiermaszu. Najlepiej przelewem, w tygodniu poprzedzającym, tak abyśmy dostali jeszcze potwierdzenie przelewu. W szczególnych przypadkach, w dniu Kiermaszu w kasie, w godzinach: 8.00 – 11.00.
  2. Na identyfikatorach, które otrzymają Państwo na wjeździe, będzie umieszczona nazwa firmy, bądź imię i nazwisko, w zależności jak zostało wypełnione zgłoszenie. Mogą Państwo również wpisać nazwę pod jaką funkcjonują (np. w internecie) i chcą być identyfikowani(np. „Pracownia pod Chmurką”). Identyfikatory te należy umieścić w widocznym miejscu na stoisku.
  3. Wszystkich zgłaszających się prosimy o zgodę (nieobowiązkową) na wpisanie do Bazy Wystawców. Planujemy ją utworzyć, tylko do użytku Centrum Kultury, na potrzeby organizacji przyszłych wydarzeń.